tisdag 3 januari 2012

Energi Och Relax

Jobbat, Städat, Tränat och Bastubad blev dagens relax stund efter allt progam. Härligt och avkopplande är det nog med bastun och så fick syster och jag ha vårt eget tjej-snack i fred då killarna kollade tv.


Nya hund korgen gick nog hem hos Atserix och han trivs att ligga där och "tugga" på alla sina grejer. Vi tackar så mycket Maja & Sofia för alla fina hund grejor ni skickade med till oss, bra att de nu blir i användning och inte bara ligger långt in i någon skrubb eller förråd. Ni e så snälla som orka sök upp grejerna och skicka dem till oss :)


Ikväll var den nog lite mera en Sisters evening, här e vi klara för kvällens träning och gym pass. Jag drog med Erika på sitt livs första BodyBalance tränings pass, det gick riktig bra för henne! Hon hade super bra balance i de olika övningar som vi gjorde. Och för de som undara vad BodyBalance är, så det är en av LesMills grupptränings pass som består av Yoga, Tai Chi och Pilates övningar. Där man lär sig att kontrollera ens egen andning, koordination och får ens kropp att bli mera harmonisk och balanserad. Jag gillar att träna dessa pass och de passar en utmärkt när man känner sig lite mera stressad och behöver gå ner i varv lite...som jag behöver göra ibland, "energi sprutan sophia" som mina kollegor brukar kalla mig ;)

Inga kommentarer: