söndag 1 januari 2012

01.01.2012 - Årets Första Dag

Sköna Söndag, idag blev det sovmorgon för mig. Otroligt skönt var det att jag hade ro att ligga och dra mig till halv 12, (inte ofta det händer mera...). Jag fick en bra start på årets första dag, utvilad och vakna med gott humör :) Det var lite kyligare idag så det blev att elda brasa för att få in lite extra värme i huset, de e nog så mysigt med öppna spisen, glad att vi valde att sätt in en sån i vårt hus.
Idag har Asterix varit första gången
och hälsat på brorsans fyra katter, det gick nu sisådär...kommer nog att ta en tid före de blir vänner på riktigt tror jag men vi måste ha tålamod och det brukar nog lösa sig tillslut. Lilla Asterix är ju bara 12 veckor gammal så han har mycket att upptäcka och lära sig.


Brasan värmde så bra idag.

Inga kommentarer: