onsdag 5 juni 2013

Projekt gjutning

Idag kom det leverans av betong. Så i eftermiddag och ikväll blev det projekt för oss att släta ut betonggjutnings ytorna i formarna.
Sambo hade fixat formar vid garage infarterna och så gjorde vi också en form kant vid gräsmatts kanten så det ska bli stiligare kant skillnader mellan gårdsplan och gräsmattan.






Hoppas resultatet blir bra :)
Tack brorsan, syster och pappa för all hjälp!!!

Och det bästa var ju att det lämna betong över så då fick jag chansen att fylla olika hinkar, det blev några, och så fick jag den stora formen fylld så snart har jag två lika stora krukor som jag kan plantera i, men vad ska jag hitta på, kanske någe fint träd eller nån cool buske....



Yes då var ett av Sommarens projekt nästan klart på gården, då är det bara att ta tag i nästa projekt som vi ha planerat...och det får ni se/läsa mera om i Sommar. Imorgon tar vi nu lite semester och åker till fatslandet. Ska bli fint med en liten trip, och att snart få träffa nära och kära....Ses snart :)

Inga kommentarer: