måndag 23 januari 2012

Sodastream beroende

Min fina Sodastream

"I am addicted to sodastream"
Ja så e det, alltså jag e nog beroende av min sodastream, igår på dagen tog gasen slut i min rara sodastream :( och först idag fick jag tag på en ny gasflaska, YES :) Det är nog bubblorna jag är beroende av och så blandar jag oftast i hemgjord saft som vi får av våra mammor. Läskande och bubbligt.... kom oxå på det nu, jag gillar nog allt som bubblar för skumppa tackar jag aldrig nej till....skump frossa e alltid roligt, ser redan fram emot sommar och sitta ute i värmande sol med goda vänner, härliga tider!


Används flitigt var dag,
(e ju annars inte så gott vatten här....
finns ju inget källvatten som jag är uppvuxen med...)

Har surfat och kollat på nya lampor ikväll, söker efter nån stilig taklampa och några snygga fönsterlampor. Hittar många fina lampor men oftast är det design lampor som kostar skjortan så då är det bara att sök vidare tills man kanske hittar nån ganska lika design lampa till normalare pris...
Har någon bra tips på desgin-lamp länkar med ok priser och erbjudande, tar jag gärna emot tips från er :)
 
Coola färger på socklarna
Snygg vit rotting lampa.

Och då man söker och surfar runt i Internets djungel, hittar man ju förstår en massa annat  fint som man skulle kunna tänka sig att få hem och inreda med, som krukornea här nedan, "så fräscha" och stilrena.
Vill ha sånhär krydd krukor,
de skulle passa bra i köksfönstret hos oss.
FÅNGA DAGEN FINA VÄNNER!
Lev Här och Nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gå till Clas Ohlsson, där har dom fina glasbollar i olika mönster och svarta och vita och gröna trådar... Hälsningar S

Sophia sa...

Okej, tack för tipset :) Skall kolla där nästa gång jag besöker nån av deras butik.