måndag 16 januari 2012

Egen Kvalité

Avkopplande kväll efter en speedad dag är aldrig fel,
ibland behöver man bara ge sig själv 5 minuter och glömma alla måsten!
helt enkelt vardagslyx med lite hemma yoga, värmande te och doft ljus :)


När man känner att man är lite för mycket "uppe i varv" så är nog denna bok toppen för avkoppling
- Yoga på 5 minuter, boken har många enkla och bra tips.
Yankee Candle är en av mina favorit ljus, de doftar så gott. Dessa 3 dofter är lugnande och ganska milda.


Och Yankee Candles kvalité är ju helt otroliga, deras ljus brinner ju i flera flera timmar...hela 150 timmar brinner den stora burken, mot många andra ljus märken som man bara hinner tända på så har de brunnit ut.
Yankee Candle = Amerikansk doftljus lyx
Önskar jag hade ännu flera burkar/dofter att välja på här hemma, ifall det blir någon mera USA resa i framtiden vet jag nog hur tungt mitt handbagage kommer att bli, fullt med ljus brukar... ;)








En stor kopp värmande te med ingefära&citron smak är gott.
Både morgon & kvälls promenixarna är avklarade, så frisk luft har vi nog fått idag. Nu blir det att fortsätta läsa och koppla av tills jag somnar, tror det inte tar länge till så är det godnatt för mig.

Jag fick inte ha filten för mig själv ikväll, Asterix ville också mysa.
Vilken skön stämning och kärlek en liten valp kan ge <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver ju inte åka så långt som till Usa för att handla Yankee Candle ljusen. Det räcker ju att komma till Närpes o handla ;)

Sophia sa...

Så e det nog men det är ju mycket mera utbud av Yankee Candle ljusen i USA där man kan shoppa från deras ljus butiker, me like :) Och priserna där är ju helt annat än här i uppe... De säljer också annars YC-ljusen här i mariehamn så nog har jag nära till att handla flera :)