onsdag 18 januari 2012

turbopropp flygplan....

Varit ut och kört turbopropp flygplan (= propellerflygplan) idag, det var litet och mysigt... Men litet högt ljud av propellerna är det i dessa flygplan. Bra kanske det så vakna jag upp då det var tidig morgon. Har spenderat hela dagen i H:fors, helt ok, mycket jobb och "korvstoppning" (som de brukar säga här på ön...). Bra att det går så snabbt ibland att ta sig från åland till finland å vs, och bra då det går bara åka bort över dagen så får man kom hem till eget till kvällen :)
Liten trevlig gång i lilla flyget.
"En åt gången ingen panik....finns nog plats.."

Morgon kaffe på flyget, det behöver jag alltid för att starta igång dagen :)
På flygplatsen hann jag kolla lite i shopperna.....

Och där hitta jag då förstås den väsk modellen jag sökt av marimekko och i svart :)

Fina Café bord med Blåbärs schabloner. på.

Ruggit väder ute.

Kollar läget över vingen

Nu ut på en promenix med lilla A. och sedan blir det läsa bok....Då är snart veckans lillördag avklarad. Och....Snart helg :)
Blev också riktigt glad idag för fina nyheter som äntligen "hände" för våra favvo vännan!
Önskar dem all lycka i framtiden och att allt kommer att gå bra för dem <3

Inga kommentarer: