torsdag 2 februari 2012

Snöfall

Lätta Snöflingor singlade sakta ner.


Morgon snö kom ner på dagens morgon promenixen och friskt var det att ute, en bra start på dagen fick båda jag och Asterix. Efter jobbet idag drog jag med rara Vännen Madde till stans badhus. Var en tid sedan jag varit och simmat nu, men det gick ändå bra och det var ganska varmt i bassängen +27, skönt, jag som gillar värme så fick nog upp värmen efter några simtag. Fast skönast är nog att gå i bubbelpoolen, massage och ännu varmare vatten där :) Och ja, vi vågade ju oss oxå ut ett varv i ute bassängen men det blev lite kallt om öronen, skulle varit bra med mössan på då som man brukar ha när man badar badtunna. Avslutade badhus besöket med värmande bastu, så jag tycker jag ännu har ganska bra med värme i kroppen fast det är kallt ute nu.

Badning, bubbelpool och bastu blev det på Mariebad.


Te-mys hos brosan med familj.
Senare på kvällen åkte vi en sväng upp till solberget på lite te-mys och kvällssnack. Var så trevligt med en lugn stund tillsammans och få coola ner oss inför fredag, YES imårn e det den bästa dagen på hela veckan! 
Happy Friday :)

Lakrits bjöds det på ur denna fina Godis skål.

Inga kommentarer: