tisdag 13 mars 2012

Dagens Lounas


Skön lunch stund på stan med mina fina kollegor Johanna & Siv.
Bra att få kom ut och "lufta" sig på lunchen så får man
ny fräsch energi till resten av dagen...
eller hur...iallafall fram till kaffe pausen :)
Dagens Fisk tog jag,
så god Grillad Lax med Hummersås.
Skall också för en gångs skull ta och bjuda på en liten bild från min jobbplats.
Min grupp flyttade placering på vårt kontor idag,
 så då passade jag på att ta bild av min jobbplats när skrivbordet var städat, hehee...
Och jag fick tag på en till stor skärm,
så nu har jag två stora skärmar och det betyder att jag kan ha öppet
ännu flera program & fönster på samma gång....YES!
Mera space tackar man inte nej till.






















Efter en lugn kväll med poweryoga pass och bastu, 
säger jag natti natt, ZZzzz. 
Kramar // Sophia

Inga kommentarer: