torsdag 15 mars 2012

Promenix på stan



En så fin stickad kofta hittade jag i ett av skyltfönstren på stan.
Denna skulle värma bra i vår, kanske jag ska sök fram stickorna och börja sticka....
men mitt tålamod brukar inte hålla för större stickningar,
kanske det finns någon annan som vill ta på sig ett stick projekt :)


"Mossbollar" i olika storlekar hade blombutiken,
+ en massa andra snygga grejer!
Var ikväll ut på promenix med coola vännen Pamela, hon e nog alltid så glad och pratsam, tiihii så QL att lyssna och umgås med henne då hon berättar sina storys om dittan & dattan :)

Vi passa också på att kolla i några skylfönster i stan, (längesedan jag varit där), så det var flera nya grejer att se på vad butikerna erbjöder nu just och ja, flera butiker hade ju öppet till kl20 ikväll, man vill glömma bort att det är längre öppet tider på torsdagar...

2 kommentarer:

Pamela sa...

Hehe..cool & ql..inga vet jag...jag babbla på som vanligt, mundiarre... :/
Nästa ggn vi ses ska du få säga nåt oxå! ;)
Men de va en supertrevlig promenix, he gör vi om, snaarr!!! Tack för sällskapet o lånet av dina öron! :P
Koftan va supersnygg! Köp bort!! :)

Karin - FitnessochHälsa sa...

När jag ser din blogg förstår jag verkligen att du är galen i kokos! Härligt!

Tack för kokostipsen du gav mig!