måndag 12 mars 2012

Plus grader


Det börjar ta sig med plus grader...
idag visade det +8 grader när jag åkte i bilen :)
Men det ska ju gärna få bli +28 snart...och mera Sol


Idag fick jag en liten ny och konstig idé när jag kollade runt på pinterset, kom på att det ska vara snyggt med nån egen skyltdocka hemma. Där man kan häng upp finare kläder som bara annars är gömd inne i garderoben...eller så hänger man fram de kläder man funderar och har planer på att ha inför en fin fest, så hålls kläderna finare i sin form tills man ska ta på sig festblåsan :) Så ifall du har en till salu eller vet av någon som säljer mindre skyltdockor till ett ok pris, hör gärna av dig till mig.
Typ någon av dessa skulle jag gärna skaffa hem....

eller nån av dessa, får se vad man hittar.
Kanske man bör åka och fynda på ett loppis/auktion?!

Inga kommentarer: