onsdag 15 februari 2012

Tidig väckning

Började dagen redan kl.06.00, då blev det väckning för mig. Men efter en stund fick jag gå och vila igen, skönt, annars skulle jag säkert ha sovit redan. Dagen har nu gott bra, varit runt och kollat i huset, tagit lite foton (måst ju sysselsätta mig med allt möjligt här...), gick en sväng utomhus, bra med lite frisk luft, så ikväll blir det bara vila och surfa runt. Ja, den här datorn e nog ett bra tidsfördriv, man får nog timmarna att gå snabbt då man surfar runt på allt möjligt kul som man annars inte brukar hinna göra....

Foto från sjukhusets insida,
allt här är ganska nytt och fint.

Fint med kakel på väggen, växter och vattenfall inomhus.

~Tidsfördriv och Kvällsmacka ~

Men suget tar nu över....till kokosflingorna --->

Nu e jag såååå sugen på dessa chokladbollar med en massa koksflingor på :)
Skulle varit fint med lite lillördagsott....

Eller en sånhär skulle jag inte tacka nej till nu,
MMmmm - coconut water cafe latte.

Ser så fram emot imorgon, tror jag ska försöka ta en tidig kväll så blir det snabbare torsdag. För då får jag äntligen träffa min killar, de kommer och hämtar mig imorgon och så drar vi oss "opp häimåot" :)

Inga kommentarer: