torsdag 16 februari 2012

Äntligen

Fick idag skjuss med nån slags "el-bil" (tror jag det heter), det var ett lite annorlunda fordon att färdas med.
Super coolt färdmedel som kör patienter mellan olika byggander på sjukhuset.
Det kändes lite som att jag var med i en James Bond film när jag satt i vagnen bakom och kördes runt i korridorerna...

Yes, då äntligen kom A&A och hämta mig, så skönt nu att få vad med dem man saknat denna vecka. Vi packade då in oss i bilen och åkte upp mot Österbotten - Niesby. Skall vara i våra hemtrakter hela helgen och umgås med fina familjen/vänner. Kul att äntligen träffa dem som man ser allt för sällan!

Och riksåttan, den e nog som förut...
lång - rak - smutsig av allt salt...
Men idag tyckte jag det gick ganska snabbt att kör upp...
Fast det mot slutet blev lite snöyra före vi kom fram till vårt första stopp,
--> till vår kära Vänner Anna & Patte, Emma & ljuvliga Twinskillar :)

Kvällen gick förstås i racer fart, (som vanligt när man inte träffast på länge och vi nästan pratar i mun på varandra *fnissar*). Vi åt pizza, drack kaffe, prata å prata å prata å myste med deras ljuvliga-söta-gulliga JA helt underbara tvilling killar, oj så fina de var och snälla. Jag e nog så stolt över mina fina Vänner att de fått tvillingar, tufft och att jag&andreas ska få bli gudföräldrar åt deras ena kille, lycka :)

~ Pizza time ~

Kvällsmaten åt småkillarna.


Och här e det hundbus pågång,
det gick riktigt bra för Asterix & Dexter att träffas.
Full fart och lek från första stund, QL :)

Vårt andra stopp blev --> till rara svärföräldrarna Maja & Jan, alltid så glatt och fint att träffas.
Nu blir det natt så man får ladda energin inför imårn, det e ju fina fredag då, veckans Bästa dag!

Inga kommentarer: