tisdag 10 januari 2012

Maximal avslappning!

Nu är jag avslappnad till max och har igång cirkulation/värmen i kroppen! Alltså helt otroligt vad lugnande yoga träning kan vara. Har ikväll varit på poweryoga pass med Nina, gjorde många nya övningar och tänk att man nästan alltid hittar nya styrkor i sig själv då man är utför poweryoga träning. Bra att passet är ganska sent så nu ska det bli riktigt skönt att snart gå till sängs och sussa gott :)

Solhälsningar




Annars har tisdagen gått snabbt, började dagen med morgon promenix med lite snötö som kom ner, Asterix gilla inte det riktigt mycket men det var nog bara för honom att häng med mig då jag oftast har ganska tight tidtabell på morgnarna....varje minut är viktig att hålla för att jag skall hinna samåka med Andreas till jobb. Ja, vi jobbar ju båda på samma gata, vi har kanske ca 250-300 meter mellan varandras jobbplatser, så vi samåker nästan varje dag till jobb. Och då gäller det att jag är klar när vi skall iväg i tid varje morgon, ni vet ju killarna är ju snabba på morgonen då vi tjejer tar lite mera tid att fixa och sök upp vilka kläder man skall ha på sig ;)
Efter jobbet idag åkte vi på fika till morsan. Ville ju höra lite mera info om hur hon trivs med nya jobbet och nya kollegorna här på ön, och det går nog bra för henne. Så roligt att kunna träffas oftare nu och prata om allt som vi alltid gjort tillsammans, vi e nog nästan mera som systrar ibland än mor och dotter...

Nu kallar nog sängen och boken, zzZZzz natti natt Friends!

Inga kommentarer: