måndag 9 januari 2012

Uppe med tuppen


Det blev tidig väckning idag då Asterix var i full fart efter kl 6, så det var nog bara att klä på mig och gå ut då på morgon promenix. Ganska bra ändå att kommagång tidigt en måndag morgon då jag ändå brukar vara jätte slow dessa dagar, finns nog oftast lite av "I hate Mondays" i lilla mig. Och västar med reflex hade vi på oss, säkerheten är viktig nu då det är mörkt ute, (här nedan ser nu hur A. ser ut med sin nya reflex väst, passar honom perfekt!)



Ikväll hade vi te gäster från solberget, vi uppdaterade oss om helgens händelser. Nog bra att vi bara bor 5 minuter från varandra, går så enkelt och snabbt att åka och gästa varandra :) Och så fick gubbarna bära in delarna åt vår dusch glasvägg som vi äntligen har fått hem. Ska bli bra att få den på plats så behöver man inte skura golvet efter varje dusch. Så nu har var redan program till helgen att fixa och få nya glasväggen på plats i stora badrummet.
Sitter nu just och söker lite garderober på nätet, finns så många modeller att välja på men tror nog det får bli skjutdörrar med spegelglas så får jag då äntligen en hel kroppsspegel på samma gång ;) har alltid lite svårt att se hur kläderna passar ihop när man ska gör sista checken före man skall gå hemifrån...då jag inte idag har tillgång till en topp till tå spegel.


Skjutdörrar med spegelglas




Inga kommentarer: