tisdag 29 maj 2012

Ute Period

Visst är det en underbar årstid

Nu just tillbringar jag ganska mycket av min ledig tid utomhus och det är nu man kan börja "blomma" upp igen efter den mörka perioden. Jag tycker det är så avkopplande ute denna årstid och för mig är det också skönt att kom ut i friska luften och koppla bort allt som har med teknik, internet och "cybervärlden" att göra. Därför har det nu varit en lite lugnare period med min blogg de senaste dagarna...för att jag är varit mycket ute och tagit pauser från datorn, det behövs ibland för mig då jag ändå sitter framför datorn 5 dagar i veckan i mitt dagliga jobb. Så för mig känns det lite som lyx att inte alltid vara uppkopplad till nätet,
(...försöker oxå håll mig bort från att surfa via mobilen :P ).

Yes, snart Juni och Sommar :) Nu ska vi njuta!

Inga kommentarer: