onsdag 30 maj 2012

Heminredningsparty

LIVING AND ROOM
Nu har jag varit med om mitt livs första heminredningsparty.
Ikväll hade jag homeparty hos mig med Living and Room. Vi fick visning och blev demonstrerarde av utvalda produkter. Oj j*klar vad mycket snygga grejor, så mycket man önskar och som skulle passa här och där i hemmet :) OJOJ säger jag! Så skoj att se på grejerna live och att samlas med en massa fina Vänner på ett heminredningsparty som detta. Allt i ett koncept kan man lugnt säga, man får tillgång till shopping av vackra heminredningsprodukter och umgås, tjej-snacka, fika, QL :)
Tror vi alla hade lika trevligt, nu ska jag fortsätt kolla i katalogen
och bli mera sugen på att shoppa inredning...

"I wish" att jag skulle kunna köpa en massa ur Living and Rooms snygga sortiment!
Snygga lyktor
Super Cool Vin förvaringsbox,
den skulle passa fint fint att bjuda vin ur ;)
Härligt Brickbord!

Inga kommentarer: