lördag 10 mars 2012

Dagens projekt


Dagens projekt för mig blev att ta fram symaskinen "Eva"....

Och då började jag på att sy en hissgarrdin till vårt grovköks fönster,
(jag var nog lite ringrostig, längesedan jag sytt...)


Fick oxå underhållning av mitt gudbarn Leo,
här fikar han och berättar för mig vad han önskar från glassbilen...

Denna kille älskar glass, så det var många sorter han vill köpa hem.
(tur att glassbilen kommer först imorgon söndag här hos oss,
annars skulle det blivit att spring ut och handla lite.....poohoo)


Det tar sig, här har jag fixat det sista med snören för hissningen..





Klart,  och min allra första hissgardin blev klar,  yes :)
Inte så svårt sista slutligen, tror nog det blir att gör mera sån.
Wok med Lax,
gott gott med asiatisk mat.



Kvällens middag blev wok, och nu ska jag börjar bänka mig på soffan och invänta att FINALEN i Melodifestivalen 2012 skall börja. Ska först fixa till lite gott att mumsa på vid tv:n och så ska vi njuta av nån kall dricka till, Lördagsmys :)

Inga kommentarer: