tisdag 6 mars 2012

The Big Apple

Bye Bye to The Big Apple - New York City, oj vad tiden springer i super fart när man har roligt, eller hur? Senast veckan gick nog sååå snabbt när man var ledig och fick njuta av mycket gott med tjejerna i stora stan. Nu e jag då hemma på björkudden med alla väskorna och fina grejer, så nu blir det vatten & bröd i några månader för lilla mig, efter jag nu vågat visa all min shopping till Andreas...tiihii, men det gick bra han fick så mycket fint av mig och så e han glad att få hem mig igen :)
Okay, då e det tillbax till vardagen då, förstås med många fina minnen efter resan, såklart skall jag dela med mig av lite mera bilder från veckan i New York City :)

Alltså Allt e nog stort där i stan....
Stora skyltar....

Mäktiga höga byggnader....
Och då man gick på time square på kvällen när det var lite kyligare så värmde alla skylter och lampor.... 

Fint med The Big Apple. rekommenderar starkt till tjejer-gäng att åka på resa dit!
Det finns allt där och Man kan njuta och Ha super roligt tillsammans :)


Och så avslutade vi resan hem med den Vita limousinen,
JA det e sant, vi beställde en stor taxi då vi checkade ut,
en taxi som skulle ta 4 pers + 8 väskor och då kom den vita limon *fnissar* :)
Så Det Blev en sån fin avslutning på tjejernas NYC resa, byebye see you soon again...

Inga kommentarer: