fredag 15 februari 2013

Happy Friday

Fint med fredag, man har oftast alltid en skön känsla då det e Fredag :-)
Idag har jag besökt tandläkaren, det gick bra, inga tandtroll-hål, yes! (och det var ändå 4 år sedan jag senast va på kontroll...). Så då tänker jag fortsätta vårda mina tänder som 'vanligt' till nästa kontroll som borde bli om två år...bara jag kommer ihåg att boka tid.
Idag käkade jag & Andreas burgare med tillbehör, helt ok men ingen favvo mat enligt min smak. Och senare när det ännu var ljust ute gick jag med Asterix på skogs-promenix, friskt och en massa energi fick hunden springa av sig i skogen, tror han kommer att sova gott inatt!
Ikväll är det lugnt, ut och kör ett varv med nya bilen, (som mina föräldrar har fått idag) och så ska det bli soff relax med mina killar.













Inga kommentarer: