söndag 20 maj 2012

Lite Annorlunda Söndag

Projekt målning fortsätter (och det kommer det nog att göra en tid fram över).
Mycket fint har ju vädret varit denna helg så vi har kunnat vara ute och fixa.

*Måla Måla* började min söndag med,
det är nu iallafall bra träning för armarna att måla hus.
Så positivt är det att få lite mera muskler på armarna till sommarsäsongen, hahaa :P




PAUS med Tjejerna!
På eftermiddagen blev det träffis och picknick med coola tjejerna.
Vi mumsa, snacka, och njöt av skärgåden ute på bryggan.
Oj vad havsluft kan vara bra för både kropp och knopp!




Ikväll besökte "Gröbbor" Torpet for Fashion för lite Söndags-Shopping :)
Dress Like Marie ÅLAND -
huserar i charmigt, litet torp i Lemland
där alla kläder, smycken, sjalar, väskor, skor mm
samsas om utrymmet i Torpet for Fashion.
Riktigt mysigt ställe, mycket fina och ovanliga grejer fanns det där i Torpet. Allstå ett super ställe för oss tjejer att shoppa på i fred utan "någon" som står och säger det tar för lång tid att prova kläder, se på smycken m.m. Ja, ni vet vad jag menar.... Där i Torpet for fashion fick vi prova, titta runt i lugn och ro, fika och snacka om dittan och dattan, så jag säger nog som så nu En fin avslutning fick vi på denna vecka :)

Här är lite smycken som jag shoppa hem,
blev några par örhängen, armband och en cool ring i rosa :)

Mera info om Torpet finns här:
http://www.facebook.com/pages/Dress-Like-Marie-%C3%85LAND/167448610024159

2 kommentarer:

Fridhemsfrun sa...

Men hallå, du kan ju inte vara så nära Fridhem utan att svänga in och hälsa på?!? Fy!
:)

Sophia sa...

Jag körd ju efter dig då jag åkte ut till Torpet :P Men hann tyvärr inte kom via och hälsa denna gång, men nästa gång svänger jag in på fika :D