torsdag 23 februari 2012

Tuggi Tugg

Tuggi Tugg tider, Asterix har fått några nya tänder och allt han kommer åt nu skall det tuggas på. Igår fick han tag på min epilator strömkällas sladd, den var i flera bitar när vi kom hem. Men jag får nu skylla mig själv som hade lämnat fram den i badrummet, så hoppas jag inte (glömmt) fram något roligt idag åt honom att få tugga på, för förra veckan blev en krukväxt slaktad av honom, inte många blad kvar av den kan jag säga....Så han tar till allt! De e rart med husdjur eller hur :)

Olyckor kan hända,
tuggi tugg på lite sladd :(
det gillade Asterix.

Hua då vilket väder det var tidigare i morse stora snöflingor kom ner. Och igår kväll var det halt som bara den på vägen då jag var ut på promenix, det sku nästan ha gått att ha på sig skrinnskorna då man ska ta sig fram. Får bara gilla läget nu med vädret nån månad till men fy för all slask och halka, fram med solen och värmen :)


Snö, Slask och Halka :(


Inga kommentarer: