tisdag 3 april 2012

Påskgott

Pasha är ju så gott, 
blev så sugen på det nu så jag tjuvstartade med lite påskgott redan idag. . . .
Jag har inte kommit mig för att gör egen Pasha i år 
så därför blev det att köp dessa burkar.
Helt ok smak men nog är egen gjord så mycket bättre.
Min vän L-L gör annars världens godaste Pasha ever, 
så den ska jag gärna vilja ha till helgen.

Och dessa choklad ägg - Cadbury Creme Egg är såååå GODA!
Bara lite svåra att få tag på här uppe i norden, synd!
Men jag hittade ett recept på dem som jag fundera att prova,
får se om det blir en hit eller flopp.
Snart får vi njuta av påskhelgen med massor av ägg :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle ha sagt att du gillar Cadburys fyllda ägg - då hade jag tatt med mig några från England åt dig!

Pamela sa...

Vad är pasha???

Sophia sa...

Jamen JA, det borde jag ha gjort, beställt creme egg med dig, för de finns ju att få tags på både i UK och USA. Men kanske nästa gång du åker kan du fixa hem några åt mig :)

Pasha är ju en påskefterrätt som egentligen kommer från ryssland. Det e så gott, lite syrlig smak har rätten och oftast innehåller pasha kvarg & smetana :)
Test att köp den på burk så får du se om du gillar det eller inte...