söndag 18 mars 2012

Smågodis & Film















Ikväll blir det Smågodis & Film.
Skall kolla på Hangover II, får se då om den e nå bra..... Ettan var ju sjukt rolig så hoppas det samma om part two.
Jag gillar ju komedier, så oftast när vi har filmkväll hemma hos oss vill jag kolla på komedi :)




Idag var vi en sväng på ÅlandsMässan, den var nu helt okej.
Man kunde kolla på lite marksten, vattenskoter, aloevera produkter, ostar m.m

Efter mässan blev vi bjudna på taco/tortilla mat till farsan, så gott med plockmat, mmm tacos tycker jag om!
Och pappa va en duktig kock, jag dukade bara bordet och han fixad all mat, duktigt :)
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ! åååååå nu blev jag ju sugen på tacos ,då du skriver sååå här ! Men du det skulle ju vi kunna ordna tillsammans på nästa middag som måste bli snart igen.. kanske vår tur att komma till er!! ha en underbar vecka så ses vi KRAMAR johanna

Karin - FitnessochHälsa sa...

Trevligt med filmmys! Gissar att det är några kokosgodisar i påsen! =)