måndag 27 februari 2012

Sthlm besök

Igår söndag gungade jag över med m/s rosella till Sverige, blev nästan lite illamående på båten då det gungade men bra det går snabbt över ca 2 timmar tar resan så får man fast mark under fötterna. Tog sedan bussen vidare in till Sthlm och centralen, där träffa jag min rara vän Maria. Vi hade inte träffast sedan förra året, så äntligen fick vi tid att ses, (för vi e båda ganska aktiva och har full fart med allt...tiihii). Fortsatte söndagen med att umgås och koppla av med henne & hennes kille. Fint boende har de där jag fick en skön sovplats i deras bäddsoffa.

Söndagsmiddag hos fina Maria & Oskar
Sushi lunch


Har idag fortsatt min dag här i stan, varit på jobb och hälsat på kollegorna här i sthlm. Ut och käkat god lunch med som Sushi, mmm gillar nog det så mycket. Skall gärna käka det flera gånger i veckan, wasabin e ju så god!





Blev också lite stan och ärenden idag, där var det livat, märks att folk har sportlov nu just. Hann via PUB och Systrana Voltaire, där finns så mycket grejer man skulle tänka sig att handla, coola grejer till köket, snygga korgar & lampor, kryddor, hudvård m.m. Ikväll blir det lugnt för oss på kungsholmen, vi ska kolla lite film och koppla av så man e pigg och har energi imorgon :) Kram och ta hand om er fina besökare!

Snygga kuddar, de skulle passa fint fint hemma hos oss :)

 
Super coola lampor!!!





 
Och förstås hamna jag i hyllorna med Reneé Voltaires produkter,
(jag gillar reneés produkter mycket, super goa!).

Inga kommentarer: