onsdag 19 juni 2013

En Dag med Fina grejer

På förmiddagen utförde jag balansträning och strechning med övningar som nedan:

Fortsatte dagen med att ta en fika med syster före hon åkte hem till fastlandet:
Alltid lite sorgligt och jobbigt att säga hejdå till varandra men vi ses snart igen :)
Efter jag vinkat och kramat av syster åkte jag till vännen P. Hon bjöd på en massa gott åt mig, (lyxigt att bli bjuden och uppassad av fina vänner), bli ompysslad och jag fick bara sitt ner i lugn och ro och prata av mig :)
Till mat bjöd hon på kycklinggryta med kokosmjölk och sallad, mums och till fikat dukade hon fram en nybakad chokladkaka med en super smarrig glasyr. 



Och så förstås hann vännen P. och jag prata av oss en massa (vi är nästan som piff&puff, pratar och pratar i 140). En fin dag har det varit för oss: